Tisdag

Mitt internet har fått fnatt & fuckar sig totalt, så skriva kan jag göra efter runt 10 minuters väntan men bilder är omöjligt å ladda upp på bloggen, tyvär! Så bilderna från i helgen kommer upp så snart som de är möjligt.
I skolan har det inte hänt något speciellt, men imorgon har jag matte a nationella, måste ha vg! men det är rätt så skönt tänkte köra på mjjukisar & osminkat, inte vackert men så har vi bara de i tre timmar sen får vi sluta :) Tänkte sista minuten plugga ikväll, men jag är så trött så det får gå som de går imorron. Idag fick vi skoltröjorna oxå, dom är helt okej men jag ångrar färg :/ aja nu ska jag fortsätta halv sova, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0