Torsdag.

Det här har inte varit min dag direkt, skola från 8.20 till 5 :/ sen på bussen imorse glömde jag min sminkväska, lyckat -.- allt mitt smink för runt 1000kr jag använder förutom fountation låg där :/ så det förstörde typ hela min dag.. Imorgon får jag väl typ leta efter fult gammalt smink i ngra låder hemma, uusch -.-' men min snälla pappa har lovat mig följa med mig till centrum imorgon å köpa läppglans, puder & mascara till mig (a) taack, du är bäst! Så då har jag lite allafall :) Sen har jag sån j*vla mensvärk oxå, nej blää det är nte min dag idag alls. Inget har gått speciellt bra. Elr iofs gick spanska redovsningen helt okej, carl var borta så jag & lucas fick göra själva. Men början var väl inte den bästa, haha. Vi hade powerpoint så hade vi skrivt en sida me lite allmän fakta typ "inhabitantes; 7880000" (invånare). Promlemet var att vi inte hade övat på det så när vi skulle ta varanan mening så fick jag invånare, så jag vet ju nte hur man säger tusen, 10tusen, miljoner elr sånt på spanska me masas siffror efter & nte lucas häller så de blev mest "inhabitantes; ähhm det vet vi nte hur man säger", men alla garva så kul var de ju alltid. problemet var attt de blev så 5 gr säker ;P aja nu ska jag ta de lungt, e astrött -.- pusspuss!


jag och min haannie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0