torsdag

Nu är man hemma i stugan igen. Kom knappt upp i min våningssäng,  så slut är jag. Vi var i stöten idag igen, mamma & pappa åkte längskidor, haha de hade jag gärnat vilja se, pappa ramla redan på parkeringen. Själv var jag i backen me carro, carros sis emma och deras kusiner fille & alex. Det gick super, ramla inte en endaste gång! Det är lite synd bara att backarna är som bäst på förmiddagen. På eftermiddagen är de bara snödrivor å massa is, + att man e trött i benen så man plogar ju n'stan ner för backen då, haha.  Men det var jättemysigt hela dagen & väldigt växlande väder. Efter åkte vi till sälenby, hah jag undrar verkligen var dom som bor i sälen köper sina kläder en skoaffär, en klädaffär, en turistbyrå och en krimskrams affär, de är deras köpcentrum. Skulle allafall aldrig klara av att bo här, men en vecka om året är de mysigt & de räcker för mig (: Nu ska jag spela the sims, mitt nya beroende. Kemin har jag läst 6 av 12 kapitel, men för att vara en vecka innan provet är de bra för att vara mig, hahah. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0