12 januari

Skola från 8.20 till 17.30, inte kul. + att jag försov mig så jag skulle äta frukost & fixa mig på 15minuter ;O men som tur var hade vi gympa så man slapp sminka sig, det ända bra me idrott. haha. Varför jag inte slutar förns halv sex är för jag går på matteresurs om man vill ha vg/mvg i 1.5 timme, visst är jag duktig?! man får gratis godamackor & mer, haha (a) i skolan har det annars inte hänt något speciellt. Lite surt för mitt shema ser ut så här på måndagar idrott, hål, matte, lunch, hål, spanska & sen då resursmatte -.- men det är rätt skönt me hål efter gympan å så :) men tänk annars skulle jag sluta innan lunch :O aja dt går ändå nte att göra ngt åt så. Ska göra lite läxor sen kanske jag skriver senare, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0