13 januari

Morgonen börjde typ som vanligt fast jag försov mig -.- men när jag väl sminkat klart mig å så & bussen går om 15 minuter får jag aasont i magen. Så mamma ringer vårdcentralen så får jag gå dit och tar massa prover och skit. Då visar det sig att jag har magkatarr (tror jag de heter), så nu måste jag äta regelbuntet, sova och inte stressa sen fick jag medicin jag måste äta, annars kommer jag få magsår -.- så nu måste jag skärpa mig me hälsan. Idag skulle vi oxå få tbx kemiprovet i skolan, jag är glaad över att jag slipper det, nästan säker på att jag får ig :/ inte braa.. Tror jag går till skolan imorron om jag inte har alldeles för ont i magen, har ändå bara 2 lektioner :) Pussar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0