14 januari

Jag kände mig inte helt okej imorse så då tänkte jag att det inte var någon idee att dra till skolan där dom körde boxning och matte, så jag missar ju typ ingenting, asbra! Idag har jag nte gjort mkt alls, gått en promenad och så åt jag lunch me mamma. Mamma tycker inte det går så bra i skolan för mig (vilket jag fullständigt håller med om), så hon kom me förslaget att jag skulle byta till frisör linje, å alla som känner mig vet att jag älskar att hålla på me hår. Men jag vill inte så jag blir kvar på rudbeck tror jag. Får kämpa lite mer bara & i 2an får man ju välja endel ämnen själv så hoppas det blir roligare. Elr så kanske jag ska vara au pair i usa/england nästa år men vi tror man måste vara över 18år så det blir nog inte av. Men på påsken ska vi allafall till ny, ska bara beställa biljetter :) thihi askuuuuul! sen sa mamma att jag får åka på språkresa i sommar oxå om jag vill, fett snälllt (a) men vi får se carro&hanna prata om att dom ville åka till barcelona men jag vill hällre til engeland så, hahah malta fick jag absolut inte åka till. Det är bara för jag bokstavligen talat SUGER på språk, jag är total kass -.- men vi får se vad som händer, PUSSAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0