15 januari

Är det bara jag som tycker att det känns som fredag? idag har vi bara kollat på ngn konstig film på spanskan, slappat allafall. Hela dagen har varit slapp, haha det gillar jag :) Fick tbx mitt kemi prov, 1.5 jävla fucking poäng från G, suuuurt! Haha men mer en halva klassen fick ig, och dom flesta hade typ bara 8p elr så jag e faktiskt lite nöjd (a) hur man nu kan vara nöjd me ett ig ^^ men seriöst det är ngt fel på våran lärare -.- haha roligast var när jag ringde pappa;
Jag; pappa jag fick ig på kemiprovet
Pappa; ja men vah bra
Jag; men pappa ig är dåligt
Pappa; öh aha det var ju nte så bra
haha snacka om att ha koll. aja vet inte vad jag ska skriva, måste plugga matte nu. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0