22 januari

Idag hade vi liten sovmorgon och så hade vi mr dag hela dagen (männskliga rättigheter), sjukt skön, kunde till och med gå hem tidigare dom hade ingen koll! Men man gjorde ändå ingenting, lyssnade på en kille som hadr vartit nazist och lite sånt, faktiskt intressant. Sen åkte jag och träffa ellinor som jag inte sett sens i oktober :O helt sjukt vad tiden går snabbt. Hon köpte nya skor, så gick vi till gallerian pratade massor och åt brownie med glass (haha dt går bra med att äta nyttigt)  och sen gick vi och leta piercingstudio till henne men vi hitta ingen -.- men det var astreevligt allafall, vi måste ses oftaree :D men nu måste jag plugga har svenskauppstats imorgon har typ paniik, jag suger på sånt :S & imorgon händer det inget kul alls, är ensam hemma me mamma så vi har faktiskt bokat ngn privat grejj på gym, haha ja vi får väl se hur dt går men dt vore bra fall om jag började träna oftare -.- PUSSAR!


En bild på ellinor från i sommras, när vi träffades på granbo :) <3

Kommentarer
Postat av: Ellinor

dt va mycket träävligt o här ser du att ja läser din blogg!<3 (vilket ja har gjort antal gånger innan<3)

2009-01-22 @ 21:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0