23 januari

Började 8.20 idag med en två timmars svenka uppsatts om relaktioner i  fimer,böker på dikter vi läst/kollat på. Inte så kul direkt, men nöjd är jag faktiskt! Sen hade vi lite lektioner och lunch då jag var me Narin och hennes vänner. Sista lektionen var levnadslära, som jag faktiskt tycker är ganska kul ibland allfall. Idag pratade vi om självförtroende & självkänska, dt var väl inte lika kul direkt. Men ärligt talat hur vet man fall man har bra självförtroende och självkänsla? aja sen åkte jag hem och träna med mammi, riktigt duktigt för att vara på en fredag, ahahah elr riktigt duktigt för att vara mig.  men det var skönt de var bara vi och en person till :) Sen gick vi och handla lite mat och goodis, hihi :D Ikväll har jag bara slappat, har skola imorron, öppethus så kom fall ni vill ;) . Men jag ska iförsig bara vara i skolan en halvtimme och räkna matte sen är man ledig hela måndagen, så det är de värt :D <3


jag hittade en bild från ååttan, haha herregud så ful och vilket kort hår jag hade :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0