28 januari.

Idag har jag varit i skolan, sen åkte jag till medis och klippte lugg och färgade min hemska utväxt å klippte lugg, dt blev faktiskt bra :) Ulli är så sjukt duktig + att jag får rabatt (a)!! (ni får se ngn annan dag, orka nte fotta idag). Efter det gick jag till fåtöljen med caroline och åt deras otroligt goda kladdkaka och snacka skit i tre timmar. På vägen hem träffade jag oxå stephanie på tbanan, det var kul länge sen jag såg henne! Synd bara att vi nte står varandra så nära längre. aja men nu ska jag sova skola från 8 till 5 imorn, kulkul :/


haha igentligen ska de stå "bitch" iställe för sötnos, men hanna&carro
gjorde om den till mig för dom trodde jag skulle lacka, haha (a)

Kommentarer
Postat av: [email protected]'

hahaha det ska egentligen stå the bitch is sleeping, jag har också en såndär :),

2009-02-02 @ 20:13:18
Postat av: maja

a jag vet ;) men om du läser under bilden förstår du :)

2009-02-02 @ 22:36:33
URL: http://maajab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0