äntligen fredag!

Som jag längtat till helgen är så himla trött så jag kmr sova hela lördag. idag har jag varit i skolan som vanligt, fick sån jäävla mensvärk hela förmiddagen + att jag var så sjuktött somna typ 10gr på bussen till skolan-.- men på levnadsläran försvann värken som tur vah!  jag, malin, johan & isabelle var en grupp så skulle vi spela ett spel, det var askul för jag vann :D haha. På lunch rasten träffa vi cissis två kompisar så var jag, elin, narin & cissi me dom & snackade om killar (a) haha dt finns en kille jag allltid glömmer att han finns, lite pinsamt! ;S Just nu kollar jag på lets dance, har inget bättre för mig :) men de e lite kul faktiskt. Mamma har oxå blivit fettsnäll hon köpte coccosbollar & sushi till mig :D hihi  puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0