Freedag :D

ääntligen fredag! som om jag har längtat. Vi kollade på film i skolan på svenskan idag, sjukt slaaappt! Vi kollade på Romeo och Julia, den suuger verkligen. Det är den me Leonardo dicaprio, så himla tråkig och konstig. Hade matteprov idag oxå, gick helt okej så nu hoppas jag verkligen på vg (a) kunde alla fråger tyckte jag förutom två stycken, men sen har man alltid massa slarfel oxå :/

Levnadslära hade vi idag me, man skulle välja två personer man tyckte om & två personer man inte tyckte om så skulle man skriva tre saker som var bra me dom personerna man gilla och tre saker som man inte gilla hos dom man inte tyckte om. Sen skulle man rita en ring och skriva ner dom sakerna man sagt och över det skriva "Jag själv". Det är ju faktiskt sant, även fast jag inte gillar en person för den är t.ex egoistisk så måstee jag ju erkänna att jag är egoistisk själv ibland. Vi äger ju alla dom egenskaperna som finns, men man visar dom ju för olika personer och beroende på vilket humör man är på. Och ju mer man lär känna en person ju mer negativa sider får man se men även posetiva. Jag är ju inte t.ex som jag är mot en person jag nyss träffat som jag e me t.ex mot Hanna. Hanna har ju sett många av mina negativa sidor, hehe. Men det är ju rätt skönt, för jag vet ju att hon stannar kvar hos mig ändå :) För jag vet ju hennes oxå. Enligt våran lärare så är ett tecken på när man letar negativa sidor hos andra bara ett tecken på att man inte gillar sig själv, för det är ju mkt lättare att kritisera en annan människa än sig själv. Jag tycker det stämmer ganska bra oxå :)

När jag kom hem gjorde jag inte mycket pratade me carro & hanna i telefon, pratade om NY (a) thaha vi gör det varje dag nu :) Sen skulle hanna på high school musical så jag och carrro pratade vidare om allt och ingenting :) haha det vaar väldiigt roligt kan jag säga. Ikväll tar jag det vara lungt och kollar på tv typ, jag & carro tänkte gå promenad men sen kom vi på att det e typ 20miljoner minus ute, så de skippar vi, haha (a) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0