Jag har tråkigt...

Förnamn: Maja
Efternamn: Bergeros
Ögonfärg: Blå/grå
Sport: Ingen

Har du åkt moped någon gång? Ja
Chips eller popcorn? Chips
Har du rökt jordnötsskal någon gång? eh vah?
Favoritchoklad? Marabou amigo
Är du bra på matlagning? Ja faktiskt
Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Nej
Kan man vara vän med sitt ex? Ja om man vill
När besökte du ett sjukhus senast? två veckor sen typ.
Vad är du tacksam för idag? Att jag har så sjukt underbara vänner och familj

Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar
Brukar du sjunga i duschen? nej
Laddar du hem musik och film från internet? japp, gratis är bäst
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Shoppa & spara
Tänker du mycket på ditt utseende? Oftast
Är du mörkrädd? Ja väldigt

Vilken färg är snyggast? rooosa
Har du fuskat på ett prov? Ja, vem har nte?
Har du piercing? bara öronen, får inget annat -.-
Läser du ofta böcker? Nej bara i skolan, annars är det ytterst sällan.
Vill du gifta dig? Kanske
Vill du ha barn? Ja
Är du flygrädd? absolut inte.
Biter du på naglarna? gjorde dt förut.

Är du beroende av något? Data, mobil, mina vänner & mkt annat
Vilka internetsidor besöker du varje dag? Facebook & blogg.se
Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Trött
Kläder just nu: Mjukisbyxor, linne & en kofta
Musik just nu: the voice
Vad sa du senast: "vah bra, vi ses"
Hur många kuddar sover du med: sex
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: mat, mobil & en vän
Kommer du ihåg din första kärlek: nje
Tror du på mirakel: jadå
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, varför inte.
Ser du på kärleken som ett misstag: nej
Är du kittlig: Jaaaa
Har du nån flickvän/pojkvän? Nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag vill tatuera mig, men vet inte vad elr vart än, men ngt litet. Sen vill jag pierca mig överläppen men mamma dödar mig då.

Gungar du på stolen? nej inte längre
Vilken hand håller du gaffeln i? fel hand
Hur många syskon har du? Henrik
Är du rädd för blod? nejj
Saltar du på maten? Ibland
Anser du att du är stark? haha nej
Vad gör du om du får hicka? inget, dricker vatten typ.
Röker du? NejÄr det nåt du absolut inte äter: det finns endel
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: när jag gick på dagis (a)
Spelar du nåt instrument: nej
Sparare eller slösare: både och
Tror på liv på andra planeter: ingenaning
Har du några homosexuella vänner: jag vet inte
Bio eller promenad: Beror på humör, väder, vilken film å vem jah är me.

Snarkar du: Inte vad jag vet.
Rädd för insekter? Nja endel
Äckligaste insekten: kackerlacka..
Vad vill du jobba som? Absolut ingenaing
Pizza eller hamburgare? haha båda
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) försöker hålla dt städat
Vad är du mest rädd för? förlora dom som betyder ngt för mig.
Brukar du sola? nej nte ofta, använder bus ibland bara.
Kaffe, te eller inget? te


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha majis, rooosa ;) jag snor listan till min blogg :P

kram

2009-01-31 @ 21:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0