kryssningen i bilder från höstlovet!

Jag tänkte visa er lite bilder från min kryssning i karibbean & miami, bättre sent än aldrig ;) (haha varning dt blir nog många bilder å jag kmr se helt fuckad ut på endel bilden men de bjuder jag på)


hotellet i miami + mamma&pappa,

miami. haha för er som e intresserade så var victoria secret fashion show i den vita byggnaden till höger (a)

Båten, värdens största kryssningsfartyg

inutibåten, shoppinggatan & lite matställen, All mat var gratiiis :D

Det fanns en ben&jerrys glassbar på båten, haha gissa om jag & isabelle älska den ;)

Någon paradgrej

inuti båten igen

mamma spelar minigolf, å så ser man liite av klätterväggen

Innan någon middag.

Middagsmatsalen

Barnpoolen, sen fanns det två till pooler + 4 bubbelpooler

På st maarten

På st maarten

Det var så jävla varmt där!

Shoppingalleria

Sen badade vi :)

Man kunde få åka skridkor på båten, bilden är från en isshow

Sen var vi i puertos ricos regnskog

såg ett vattenfall

det var allafall asfiint där!

dom vi åt med, plus deras mamma, pappa & lillebror, dom var svenskar som tur vah!

på labadee, en ö utanför haiti

marknad

haha jag har alltid sagt att jag är en talang på att surfa(vågmaskin på båten)

Isabelle som jag var me & hennes pappa magnus på south beach

dom snålar allafall nte me frukoste, 8 skivor skinka å lika mkt ost -.- sen drack jag oxå starbucks cafe, det var faktiskt helt okej :O

Det får bli sista bilden från min resa! orkar nte ladda upp mer :)

Kommentarer
Postat av: filippa

superfina bilder, du måste haft det så grymt kul och mysigt på den där resan :D

du har helt rätt när det gäller frukosten! dom snålar ingenting när det gäller macko,! i sverige är det ju mycket sallad och lite skinka på mackan typ, här är det tvärt om ;)

2009-01-06 @ 21:50:16
URL: http://filippaw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0