Lördag me nelly <3

Igår var jag me Nelly hela dagen, det var aaasroligt. Vi åkte och köpte skidor till henne, sen var jag hemma hos henne till 12 elr ngt på nattten. Vi sjöng lips och spelade ngt lego spel och flummade mest runt, det var skit kul. När vi körde lips (samma som sing star typ fast för xbox 360) körde vi bara typ bara två låtar. Haha men efter typ 3 timmars sjungande lät vi hemska. Nellys lillebror Olle och hans kompis satt och asgarva åt oss, snällt lixom -.- haha. Ne men Olle e typ vääärldens sötaste, har ju känt honom se han var ett år så han kallar mig sin storesyster. Nu är han 9år, å han hade fått massa kärleksbrev av en tjej som han nte visste vem hon var, så skulle vi ringa och hjälpa honom, så himla söt! Så kollade vi på tv och åt ben & jerrys oxå, myys :) Nellys mamma är så himla snäll. Det är även hon som klipper & färgar mitt hår så hon tyckte att jag skulle skaffa lugg igen, så nästa onsdag blir jag blondare å me lugg :) Aja nu ska jag fixa mig och gå ner till nelly, vi är grannar så vi bor max 20 sekunder från varandra men hon spelar handboll nu så. PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0