Lördagen

Igår var jag i min skola på öppethus, men det var bara slappt. Började 12 å räknade matte en halvtimme sen gick jag, cissi och malin och åt i skolan, haha så himla typiskt bara för att de är öppethus var det tacos, me bröd, skal, chips och allt annat tillbehör. aja men jag klagar inte, vi borde allafall få dt oftare :) På kvällen åkte jag och mamma till stan och åt på sushibuffe det var asgott, älskar nudlar och sushi :D sen gick vi på bio och såg filmen Mammut, den var väl sådär. Det hände lixom ingenting typ på två timmar, man kunde lätt gå ut en halvtimme utan att missa ngt, så okej den var dålig och otroligt seeeg! Inget å se :)



PUSS!

Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Jaahaa då kanske vi ses om jag kommer in! :) Mamma försöker få mig att välja det^ända sen vi va där igår. Hon är djupt inponerad verkar det som! hehe.. Även om jag nu har bestämt att det är mitt första val att söka media i Rudbäck^^ Tack så mycket Maja!

2009-01-25 @ 17:48:23
URL: http://leaveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0