NEW YORK SNART KOMMER JAG :D

Idag har jag gått runt med ett stort leende på läpparna hela dagen, inget kan få mig på dåligt humör nu! För nu är det bestämt, nu jävlar åker jag till new york på påskolovet me mina bästavänner Carro & Hanna för att bo hos Filippa i en vecka :D Jag är så sjuuktglad så det inte är saaant! Imorron ska vi boka biljetterna och fixa sånt man behöver för att komma in i landet (green card tror jag de hetter?) , så nu måste jag spara pengar så jag kan shoppa loss där :D Jag är såå glaaaaaad :'D När jag ringde till carro idag och berättade de att Filippa sa att det gick så gick hon utomhus och började skrika, haha så jävla söööt :) & när hon fick mitt sms började hon skrika i sin skola, hahaha! Så pratade jag nyss me hanna&carro i telefon samtidigt, det tog en jävla tid innan vi kom på hur man gjorde de, haha mest för hanna var så seg, oovanliigt -.- Jag garvar alltid när jagpratar me dom, dom e sjukt knäppa :) <3 haha tänk oss i new york då, haha de kmr bli galet. Men tänk att jag ska få flyga till new york me min vänner ensam, elr ja okej vi bor ju hos filippas familj men ändå :D  taack filippas familj som orkar ha oss där :D hihi fett kul attt träffa filippa igen, saknar henne :) <3  & TAAACK MAMMA&PAPPA :D thaha <33 New york har alltid varit mitt drömresa, så när vi åkte till miami och krysningen på höstlovet fick jag välja me de elr new york. haha vilken tur att jag valde miami då :) För då sa mamma att vi åker till NY om ngra år typ sen, haha men bara ett halvår efter drar jag till Usa igen :D ända nackdelen e att jag måste prata engelska, höhö hatar engeelska suger på det, men vafan det är det soolklart vääärt!  I looove usa!



haha verkligen ett fluminlägg me massa gladagubbar och "haha", men jag kan nte hjälpa de i'm so happy! PUSSAR!

Kommentarer
Postat av: Carro

mhoohaha maja längtar mega mkt ring mig i kväll !! :) <3

2009-01-17 @ 14:49:31
Postat av: Maja

Jaag med :D jag har drömt om dt varje dag den här veckan, haha. Absolut, men jag ringer dig ikväll iställe, så fixar vi allt då ;) <333333333333333333

2009-01-18 @ 11:26:23
URL: http://maajab.blogg.se/
Postat av: Caroline

gulligt hörrni...

2009-01-21 @ 10:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0