redan skoltrött -.-

Jag är helt slut efter 2 skoldagar, jag sov ifs bara tre timmar inatt. Gissa om jag var trött imorse elr, på bussen orkade jag nte ens läsa mina ögon bara föll ihop. Aja bara en skoldag kvar innan helgen då ska jag soooova bort den, haha! ne men ingentligen borde jag nte de blir bara svårare att gå upp på måndag igen -.- Vill inte gå till skolan imorgon, vi ska skriva en grej om svenskaboken, som är skitförvirrande bok, dansa på min grav heter den, åå jag vill så gärna ha vg! + att jag inte gjort läxan tills imorron, inte bra... Så fick vi veta på kemin att i andra klassen var de 4pers som fick i ig av 16, aja lycka till säger jag bara till mig själv :/ hatar kemi. Borde inte gunilla fatta att provet e lite svårt då?! aja på tisdag får jag svaret! usch för skolan. haha men roligast udag var ändå när jag, malin å cissi pratade om uppstoppade fåglar, jag var så flumtrött att jag grät av skratt :) måste gå och lägga mig tdigt ikväll allafall, puss & godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0