BACK IN STHLM

Hur är det med er? Med mig är de allafall bra förutom att jag får ont i halsen varje gång jag sväljer :/ Jag kom hem sent igår så jag orkade inte blogga. Skönt att vara hemma allafall, älskar min säng :D haha. Dock vaknade jag 8 imorse av att mami ringde för ngn electrulux (stavning?) kille skulle komma o laga vår frys halv nio, så de var ju lite irriterande. Idag ska jag annars bara träffa carro, vi har inte träffat varandra på två veckor nu :O Vi ska bara slappa i värmen me picknick elr ngt. Dagens problem är om man ska sminka sig elr inte? jag vet faktiskt inte, har faktiskt bara haft smink på mig två gr på tre veckor nu :O Vi hörs när jag kommer hem, puss på er!


världens söötaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0