Fredag

Efterlängtade fredag, Äntligen! Ikväll vill jag bara ta de lungt, jag orkar verkligen inte träffa folk. Å bara därför har jag fått 100 sms om folk som vill göra ngt, så typiskt -.- Jag är så trött, för mitt jobb är så otroligt jobbigt (a) haha. På förmiddagen var jag bara på promenad, sen på eftermiddagen var jag me när dom spelade bingo, så himla gulligt! efter bingon åkte jag till våning 5b. Första gången jag var där o så är de en kvinna som jobbade själv. Det fanns absolut ingenting o göra så vi satt ute och sola och de är världens finaste utsikt, man ser ända till kungsholmen o vattet o över hela sthlm o allt. Men vi fikade, kollade på tv och bara chillade för alla pansionärer var på sina rum. Jag har slappaste jobbet ever (a) Aja nu ska jag baka kladdkaka :D puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0