God morgon sunshine!

Jag är på riktigt bra humör den här morgonen! Jag ska snart dra iväg till jobbet, jag o kjell ska baka idag, älskar att baka! Sen är det näst sista jobbdagen oxå, kan inte blii bättre :D Igår träffade jag carro vi fikade på cafe 60, ovanligt :O haha. Pengarna bara flög iväg på mat -.- På nästan två veckor nu har jag slösat 800kr på mat. så jävla onödigt! Men om man tänker efterså bjuder jag hällre en vän på en fika iställe för en ny tröja, det är fan så mkt roligare :) Axel skulle oxå komma men han är ju liiiite dålig på att planera, haha ;) Vi ringde anton iställe så jag kunde få lite killråd, haha bästa råden alltså! Somnade inte häller förns skitsent, låg o snacka me jocke i någon timme o sen me carro älsklingen igen, blir inte kul när telefonräkningen kmr -.- Aja nu ska jag sluta babla på, men de är min blogg så ;D mohaha! Nu äre bakning som väntar o fika, sen på eftermiddagen tror jag ska träffa en kompis, men vi får se hur det blir me de. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0