God natt

Har snackat me jocke i telefon nu i 2.5 timme. Han har sjungit för mig osv, han är riktigt knäpp! :) Sen har jag lyckats förhandla me min älskade mami att jag ska åka ut till nacka på söndag ist, för jag pallar verkligen inte följa me imorn. Jag vill vara hemma, jag vill sova i min säng! Men på söndag måste jag dra ut ngra dagar allafall för då kommer min bror o hans familj så de blir roligt! + att min älskling nelly kmr hem från gbg på tisdag :D har nte träffat henne på 2 månder nu :( Snacka me simon i telefon igår, han har blivit så sjukt bra på att snacka! Han bah "maja, 2år, brumbrum, godnatt" asså okej nte sjukt bra men de är ändå otroligt gulligt! Han fyller 2år när han är här så de e därför han säger 2år. Nu ska jag fortsätta kolla på filmen "my best friends girl", som de blev ett lång paus i. God natt sötisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0