Tjejkväll.

Jag o carro kom hem till melle igår (försenade som alltid), där var redan caroline o caroline. Vi gick och hyrde film, köpte massvis av godis o gick nattpromenad. Det var världens bästa tjejkväll helt enkelt med världens bästa brudar! Jag var sjukt glad hela kvällen, jag befann mig i 7himlen elr ngt liknande, jag gick runt o sjöng, dansa o kunde inte sluta le på hela kvällen, haha vfr får ni tyvärr inte veta ;) Vi vaknade runt 12 och då gick vi och köpte frukost, totalt ofixade i pyjamas. Så himla mysigt hade vi alla fall. Inte förens tre drog jag hem o gick me caroline till fridhemsplan och när jag väl är vi spärrarna träffar jag en kompis från min förra skola så de var jättekul o snacka lite me henne! Nu sitter jag bara å tar de lugnt, är ju ensam hemma så de är najs :) Men nu ska jag sova, ahah skönt o ha eget täcke inatt. puss!






tog över 100 bilder men här är några allafall.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Det var supermyssss!!!mys. Tack för du gick med mig <3<3 tihi.

2009-07-13 @ 18:28:54
URL: http://knaprigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0