Helgen

Jag o carro fikade på cafe 60 i lördags. Sen fick jag ideen att vi skulle på bio o se harry potter, ääntligen! Den var helt okej, men böckerna är ju sååå mkt bättre. Så gick vi på donken, gick till gamla stan o låg i gräset o snacka i flera timmar om allt, sjukt mysigt! Efter det åkte vi hem till carro o sov, haha o så när vi skulle sova.
Maja: Carrooo kan jag göra så?
Carro: Vi tar de imorron. (halvsover)
Maja: Okej, ska vi sova då?
Carro: Men vill du inte snacka då?
Maja: men jag tänker inte snacka me en vägg, släcklampan -.-

På söndagen gjorde jag inte mkt, vi duchade o fixade oss osv så vi två var vi inne i stan, vi tog en fika på cafe 60 o snackade. haha ovanligt? O tack så mkt carro för allt! Jag vet att du är besviken på mig men de är mitt val. Så åkte jag hem o packade o åkte till nacka. Seriöst jag hade tre jävla väskor me mig. Men när jag kom dit  vid 9 så hade min bror o hans familj kommit dit. Simon sover i mitt rum så jag var uppe vid 6 imorse, herregud vad jag kan göra för den ungen! Idag ska vi bara dra till ett ställe o käka, min brorsas kommentar var "maja o jag tar bilen", haha bara för att alla andra ska gå. Han känner mig väl ;) Så nu ska jag fixa mig osv o ikväll kmr nelly hem! Bilder kommer senare. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0