söndag

Jag är sämst på att uppdatera osv, men jag orkar inte bry mig. Det är sommar jue :D Idag har jag varit me carro hela dagen. Så himla mysigt, vi har inte sätts på flera månader :( Vi fikade på fåtöljen, sen drog vi till donken o käka, sen hem till hennes pappa där jag skulle göra en grej, men jag är så jävla feg så jag banga, usch på mig! Juste köpte ett par klackisar oxå, så jävla fina. Likadana som carro, haha så vi är fjortisskobästisar, den ni ;) Ni får se bild imrn för jag hinner inte ladda upp nu :) Vi åkte till hemligt ställe och sen träffa vi carros pojkvän och fika på cafe 60. Vaddå tjockiisar :O Det blev mkt snack, så skönt för carro förstår en som ingen annan. Du vet ju vad vi ska göra ;) hahaha. fan vah söt du är som ställer upp. Vi måste ses oftare! Men nu är jag allafall hemma o ska sova, jag börjar ju jobba imorron -.- uschuschusch så booooorting, jag vill inte... Imorron blir det upp o hoppa kl 7, vi hörs när jag kommer hem från jobbet. Önska mig lycka till. puss!


gamla bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0