Tisdag

Idag har jag, sussi, henrik, mamma, pappa o simon varit på skansen. Vi kollade lite på genrepet o kollade på djur. Älskar att min bror är me för då slipper jag tjata på att jag är hungrig hela tiden, haha. Vi åt mat på världens ääkligaste matställe. Mitt humör kan man inte säga var de bästa preciis + att dom inte hade colalight. De slutade me att jag åt upp mammas o simons mat. Så de är vad jag gjort idag. Förutom min konstanta huvudvärk o magont var allt super. Jag är skittrött för er som är intresserade men nu ska min bror ha datan (han är sjukt snäll o har kopplat upp min tv nu till sängen!) Jag ska leka me simon så jag får annat på tankarna. puss!


min bror o simon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0