torsdag

Hej sötnosar!
Har nyss suttit o fyllt i miljoner löne papper -.- o snackat i telefon me sussi (min brors fru), hon är så himla rolig! Jag berättade min lilla plan för henne, hon garavde o sa att hon gjorde exakt samma sak när hon gick på gymnasiet, å de slutade lite knasigt om vi säger så! Men tyvär är planen hemligstämplad ;) Idag har jag annars bara jobbat o efter jobbet mötte jag upp patrik vi pendeln så gick vi på en långpromenad i solna, helt seriöst jag har aldrig sätt så mkt av solna på ett helt år som jag sätt idag, haha. Å mina genvägar var ju så jävla bra måste jag tilllägga :D Nu ska jag fika lite o kolla på tv, på tal om ingenting kom jag nyss på att jag saknar ballar av stål, jag älskade de progremet, så sjukt kul! puss!


älskling, jag är så glad att vi är så tighta igen.
Du är bäst caroline björkén, glöm aldrig det!
 Tack för allt. Du vet vad jag menar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0