Torsdag

Jobbet var allt bara som vanligt. Jag o Kjell går bara runt o fikar o snackar. Sen drog jag hem o fixade mig och åkte till stan i ösregnet. Där mötte jag upp caroline, hanna o carro. Vi skulle fika men carro var tvungen o dra, lite synd :( haha men lite mitt fel me eftersom jag var lite sen, men inte mitt fel att dom stängt av tcentralens blålinje (a) Vi gick till cafe 60 allafall och när vi väl var där kom carro (en annan) så vi snackade i flera timmar. Så himla mysigt! Man kan verkligen snacka allt me dom. När hanna o carro dragit hem så var det bara jag o caroline kvar. Vi drog självklart till sleven o köpte cappucino slushen, sjukt good! Så vi tog en promenad och pratade vidare, o självklart var samtalsämnet killar. Vi kom inte fram till mkt, mer än att man blir dum i huvet när man gillar ngn. Haaha nerå nu överdrev jag lite! Nu ska jag lägga mig i sängen o mysa me colalight. pussis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0