Helg

Har inte hunnit skriva för jag har haft fullt upp i helgen. I lördags gick jag upp kl 7 för min kompis skulle jobba, så då drog jag hem till min älsklings carro o sov. Har aldrig varit så skönt o sminka av sig o lägga sig o sova tror jag. Vid 12 gick vi upp o satt o snacka o drack te o hade de jättemys! Så vaknade elin o deras killkompis. Då drog vi in till stan för jag skulle fixa en grej, tack så sjukt mkt elin för att du följde med! Åkte till carro (en annan) där jag fixade mig o så, vi åkte till sthlm jazz festival (gratis ofc) o såg timbuktu, vi var en meter från hnm sen, fan va vi är balla :O Åkte in till stan o käka på tacobar o glass på donken, sen promenerade vi tbx o såg tityo o estelle. Kom hem runt 2 o då var skitblöt o frös, haha inte så lyckat. Fast vi hade de askul som vanligt! Men så jävla skönt o sova i sin egen säng, sov till ett o då ringde carro (den första, haha) för att hon tyckte att vi skulle ta en fika på cafe 60. Så då åkte jag dit o hade tjejsnack, herregud vad den bruden är underbar! Nu är jag bara hemma o ska ta de lungt, jag o mami har köpt naturgodis, sallad o har hyrt film. Den här helgen har allafall vart extremt wierd på många sätt, så ikväll blire skönt o ta de lungt. Man ska ju upp o jobba imorron :/  puss på er! 



Kommentarer
Postat av: Jonny

naturgodis är gott

2009-07-19 @ 18:49:27
URL: http://jonnywiinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0