yesterday and today.

Igår var jag som sagt på jobbet som varje dag. Skitslappt fikade bara, drack säkert 2 liter te. Juste jag fick kommentaren av en av pansionärerna "vet du hur vacker du är", hhah lixom där satt jag i mjukisbrallor, osminkad o allmänt ofixad. Lite gulligt ändå :) Sen drog jag till stan för att fika me caroline på fåtöljen på södermalm, vårat ställe vi alltid går till. Vi garvade åt allt som alltid. Ja, det var som vanligt kan man säga ;) Sen gick vi en promenad me mina klackisar till slussen och OM jag fick ont. Vi gick allafall in på sleven o köpte deras nya "slush" cappucino, så jävla god även fast jag hatar kaffe! Det hände mkt roligt på den korta promenaden, men caroline är den ända som vet vad, feeel the pain ;) hah.



Vet inte vad de är me min mobil, dom flesta bilderna blir skitmörka när man laddar upp dom :S sen så raderades de vi spelade in, så de var ju lite synd :/

Idag har jag knappt gjort ngnting, aelr jo fikat, haha. Så spännande dag hade jag, sen drog jag bara hem för jag är sjukt trött. Snart ska jag möta upp min bästavän stephanie o bara snacka lite :) puss!

Kommentarer
Postat av: Kerelin

Alltid lika trevligt att fika! sen har vi ju också vårat nya beroende! gick snabbare att dricka upp i torsdags XPwiih

2009-07-11 @ 12:42:51
URL: http://knaprigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0