-

Jag vill verkligen inte ha tbx dig efter du visade ditt rätta jag, men just nu önskar jag mer än att allt var som förut, när de var du & jag.. Jag ångrar att jag ngnsin träffa dig men samtidigt så gjorde du mig så lycklig.Hur omogen & hur fittigt du än bettede dig, så är ingen som dig, ingen får mig känna som du gjorde. Jag var en idijot som överhuvudtaget trodde på när du sa att du älskade mig, för dig var allt en lek. Men hur mkt jag än saknar hur du var då så vill jag aldrig, aldrig i hela mitt liv ha tillbaks dig. Nu äcklar du bara mig å jag hatar att jag inte kan glömma dig. Du är ett avslutat kapitel i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: anonym

men jag älskar ju dig maja! förstå de, jag ångrar allt jag sa o gjorde, ring mig när du ser de här!

2009-06-13 @ 03:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0