.

Var hemma hos x, vi hade de mys o allt var skitbra. Sen när jag ska hem så träffar jag x när jag ska hem. Å bara att jag ser hnm blir allt förstört. Tänker inte gå in på vad som hände elr ngt för vem som helst kan läsa de här. Men jag mår allafall skit. Jag orkar verkligen inte. Att det ska vara så svårt att släppa taget? Det var som allt kom upp till ytan igen.. vill tacka min bästavän stephanie, som fanns där för mig, du är bäst gumman o de vet du!

Nu ska jag allafall packa o imorron kl ett åker jag ensam till övik på obsestämt tid (men runt en vecka elr mer). Ska bara umgås me min älskade storebror o hans familj, saknar simon! Det passar riktigt bra, för det ända jag vill nu är att komma bort o tänka på annat.. Jag vill inte vara kvar i sthlm.. Så jag tänker jag sitta vid datan så lite som de går o helst vill jag lämna mobilen hemma men de funkar ju nte. å bara försöka glömma dig. Men nu ska jag allafall packa o snacka me dennis, tack till att du är så otroligt gullig o ställer upp. Men så ni vet att jag inte kommer skriva så mkt i veckan. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0