Fredag.

Jag fryser som in i helveeete! Egentligen vill jag bara klä på mig mjukisar och uggs och gå till ett mysigt cafe me en vän och sitta hela kvällen. Men icke, jag ska på studentmotagning elr vad man kallar det. Det blir kul, var länge sen jag träffade hnm men jag är inte på humör i det här blås vädret. Men vahfan har man på sig i de här vädret? :O Har bara haft bild idag, jag blev faktiskt nöjd den är ganska annorlunda men fick VG+ på den så :D Kan ta bild på den på måndag. sen fick vi veta att de blir ingen idrott :D asså lycka, jag har aaaldrig mera idrott och spanska i hela mitt liv. Ajuste ni kan få veta mina betyg :) Inte världens bästa men jag är sjukt nöjd, klarade av spanskan å de är ett stort steg för mig! 3000kr får jag, 500 för vg och 1000 för mvg :D åh jag vet att de är bortskämt men jag klagar inte ;) puss på er!

Kemi: G
Svenska: VG
Engelska: G
Spanska: G
Matte A: VG
Matte B: G
Bild: VG
Samhälle: VG
Levnadslära: VG elr MVG
Idrott: G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0