God natt!

Tanken slog mig nyss, det är bara 4 lektioner kvar på hela ettan. Sen är set sommarlov, fattar ni? det är sinnesjukt. Känns ju absolut inte så, mami sa att hon hade hört att de skulle snöa ngnstans uppe i sverige imorron :O Imorron har jag tre lektioner sen ska jag dra till nacka för min bardomsvän magnus tar studenten :) Så jag vet inte när jag kmr skriva nästa gången, men de lär ni märka ;) Nu ska jag lägga mig i sängen å kolla tv och snacka i telefon. Jag har blivit telefon beroende, jag klarar inte av att vara ensm längre jag snacka i telefon heeela tiden nu. puss!

Kommentarer
Postat av: Caroline

oooooh! sommarlooov! längtar som en apa! tänka sig, snö i juni! vad händer med vår jord??:P

2009-06-04 @ 23:08:45
URL: http://knaprigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0