Hemma

Nu är jag hemma o är dödstrött efter 11 timmars åkande. 4 åk i insane, 345 åk i fritfall, rosa sockervadd, fish and chips, massa skrik o skratt och massa annat. Skitkul har jag haft det allafall, förutom att jag höll på att frysa ihjäl på kvällen. Som tur är fick jag skjuts hem.
När jag kom hem väntade min nya mobil på mig, den är ganska fin (okej den är jättefin men inte så rosa, haha) o jag är överlycklig att jag lyckades föra in alla bilder osv på den. Nu ligger den på laddning o där befinner sig alla dagens filmer o bilder så imorron får ni se de. Ska lära mig alla konstiga funktioner oxå, man kunde tydligen byta låt gentom att röra handen över den, whaaat?! jag fattar ingenting, haha. O de svåraste av allt var att stänga luckan (där batteriet å allt finns) asså de var omöjligt, man fick använda våld. Men nu ska jag sova för jag orkar knappt sitta upp, thaha o nu fick jag mitt första sms till  min nya mobil för er som är intresserade. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0