Like it or hate it


~ insekter Jag har säkert 20 myggbet o sexigaste skitstora getingsticket på benet. o alla dessa äkliga flugor som väcker en på morgonen. Spindlar ska vi inte tala om..

~ Elektronik. I vanliga fall skulle jag säga att jag älskar det! Men nej inte dena vecka.. Min cd spelare har gått sönder, min dator har krånglat + mitt internet. Dessutom har jag haft stora problem med min mobil, nej de är inte min vecka.

~ Cola och sprite, finns det någon äkligare läsk..



~ Jag åker hem imorron :D jag ska sova i min egen säng o bara älska att vara hemma ensam.

~ Naturgodis, så in i helvete gott! I love it!

~ Soolen, finns det ngt skönare att ligga i solen o bara slappa en hel dag. älska sommaren!

~ Niveas nya shampo diamond gloss, fungerar jättebra för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0