Lista

Vad gjorde du kl 2 inatt? Satt vid datorn elr kolla film, minns nte
Hur svarar du i hemtelefonen? Aa hallå
Hur svarar du i mobiltelefonen? Aa hallå
Ringer det mycket till dig? ibland
Ringer du mycket? smsar mer
Vem ringde du senast? carro
Hur mycket pengar har du? 3000 ungefär :)
Senast kramat? Mami
Antal timmar sömn inatt? 6
Sov du ensam? japp
Vem sov du hos senast? Natta
Vem sov hos dig senast? minns inte :O
Vad ser du fram emot? övik om en vecka.
Vad vill du ha just nu? att min mobil ska komma :D
Vem stör du dig på? nämns nte
Vilken buss åker du oftast? 607, 179 å 506
Vilken årstid är det nu? sommar men de märks nte
Anser du dig själv snygg? nja
Har du varit kär? nej elr jag vet inte
Är du kär nu? nej
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? uppraggad
Vad åt du senast? kyckling, pomfrites å sås.
Är du polare med grannarna? haha nej men mami o papi är de :P
Har du varit på ett party? yees
Har du varit utomlands? många gr
Var är dina syskon just nu? i övik
Vilken tid gick du upp imorse? 9 ungefär
Vad är det första du gör på morgonen? kollar mobilen
Skulle du lämna Sverige för "din största kärlek"? japp
Skulle du kunna i någon situation mörda någon? ne jag tror inte de elr jo i försvar
Skulle du sälja din vänstra tumme för 200.000kr? haha nej
Du får reda på att din pojkvän/flickvän har deltagit i en porrfilm. Vad skulle du göra? skratta
Skulle du kunna offra dit liv för någonting/någon? ja de skulle jag
Du hittar en plånbok på gatan med 10.000kr i. Skulle du behålla den? aah (a)
Skulle du kunna dränka en kattunge för en resa till Paris? nej aldrig
Du har tre val. Skulle du rädda 10.000 människor i Indien, 40 människor i din skola eller din bästa vän? min bästavän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0