nolife

1. Hur gammal är du om fem år? 22
2. Vem var den sista du träffade? mami
3. Hur lång är du? 174
4. Vilken var den senaste film du sett? bröllops duellen
5. Vem ringde du senast? papi
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? de var till matilda å jag fråga om hon ville göra ngt.
7. Vad är dagens planer? sova?
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa är billigare. snackar mest i telefon me nära vänner.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? gifta
10. När såg du senast din mamma? nyss, sa godnatt till henne :)
11. Vilken ögonfärg har du? blågröna
12. När vaknade du idag? 6..
13. Har du någon gång hittat en katt? haha japp, min granne på landet tog hand om den sen.
14. Vilken är din favoritplats? hm svårt.. övik hos bror kanske?
15. Vilken plats föredrar du minst? platser me dåliga minnen på.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? absolut ingenaning
17. Vad skrämde dig som barn? jag har alltid varit mörkrädd
18. Vem fick dig att skratta senast? mami
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? jag gör inte de allafall
20. Har du stationär eller bärbar dator? både och :)
21. Sover du med eller utan kläder på dig? tshirt å trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? 6
23. Hur många landskap har du bott i? ett tror jag? haha
24. Har du någon gång spytt på fyllan? jao, de har väl hänt
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor
26. Är du social? beror helt på mitt humör
27. Vilken är din favoritglass? ben & jerrys
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? spara faktiskt till en lägenhet å shoppa såklart.
29. Tycker du om kinamat? det är ganska gott
30. Tycker du om kaffe? nej usch
31. Vad dricker du till frukost? mjölk, vatten elr juice
32. Sover du på någon särskild sida? ne jag rullar runt
33. Kan du spela poker? Nope
34. Tycker du om att mysa? absolut, men beror på me vem =)
35. Är du en beroendemänniska? va? alla är väl beroende av ngt
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja min läkare, haha.
37. Vill du ha barn? aah, två tror jag.
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska å lite spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? när jag föddes om de räknas
40. Föredrar du havet eller en pool? havet utomlands
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder
42. Äger du dyra smycken? inte jättedyra men ngra har jag.
43. Har du någon gång testat narkotika? aldrig
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Colalight
45. Vem är den roligaste människan du känner? Hanna :)
46. Välj ett ärr på din kropp? på knät från när jag cykla å vid magen efter en operation å många fler.
47. Vad har du för ringsignal? jag vet inte har alltid på ljudlös
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja något säkert
49. Flirtar du mycket? nej de skulle jag inte påstå
50. Vart togs din profilbild för din blogg? hemma, haha.
51. Kan du byta olja på bilen? nope
52. Har du fått fortkörningsböter? ärligt talat klarar jag inte ens av att starta en bil
53. Vilken var den senaste bok du läste? oj, ngn i skolan.
54. Läser du dagstidningen? har väl hänt på bussen ngn morron.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
56. Dansar du i bilen? nepp
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? the Voice
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? carros vägbeskrivning
59. När var du i kyrkan senast? slutet av förra sommarn när min kusin gifte sig, tror jag elr skolavslutningen i nian.
60. Vilka personer utmanar du? Dom som vill ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0