NU DRAR JAG!

Nu är packningen färdig och efter 3 timmars sömn så ska jag möta upp mormor för lunch, sen ska jag åka buss i 8 timmar så ni får gärna smsa o ringa om du har mitt nr (a) köpte faktiskt en bok oxå som jag tänkte läsa, jag som lixom aldrig läser frivilligt. Så jävla skönt o komma bort från sthlm o all dess falskhet. JAG SPYR PÅ DE! Nu ska jag kolla på barnprogram, hoppa o leka me min sötnos simon. Sola, bada, shoppa o bara köra på! När jag kommer hem får vi se och när jag uppdaterar i bloggen nästa gång märker ni ;) Men eftersom mitt liv är fuckat just nu pallar jag inte sitta o skriva om de. Så kanske skriver ngt ngn gång men bilder o så får ni när jag kommer hem. puss på er älsklingar!

Jag hatar att du spräckte min rosa lilla problemfria bubbla jag levde i.
Jag hatar att det ända du kan göra är att ljuga. jag hatar faktiskt dig.
Jag hatar att jag låtit en person sabba så mkt o fått mig må så dåligt.

Föresten carros när du ser det här så ring mig!

Kommentarer
Postat av: victor

hej vilken söt blogg jag tycker om den vilka söta bilder ocskå

2009-07-08 @ 20:55:55
Postat av: victor

hej vilken söt blogg du har tycker jag och dom bilderna du har på bloggen dom är så snygga

2009-07-08 @ 20:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0