jordgubbar är sommar!

Har nyss ätit middag och sitter här och vill ha the sims 3, men jag pallar inte betala 500kr. Mami kom nyss in me jordgubbar å colalight, i love her! Smsar oxå me x och försöker planera morgon dagen men vi kan inte komma överens, så vi får se hur de blir me de, jag är ju så extremt envis. Sen blir jag irriterad varje gång jag får sms, för jag vill att bv ska ringa/sma mig för jag är faktiskt orolig för henne! Jag blev sjuktsur idag för ingenting (åh carro jag är absolut nte sur på dig!) så jag satte mig och kolla på sagan om ringen, som jag älskar! å la bort telefonen, datan å allt så ingen skulle kunna nå mig, de var riktigt skönt men just nu dampar jag för bv svarar inte -.- aja nu ska jag njuta av mina jordgubbar :D pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0