sol o bad!

Nu sitter jag här o käkar glass. Jag lovade mig själv att inte sitta vid datan, men nej såklart bryter jag de. Jag blir fan deprimerad av den här plåtburken bara. Men som stephanie säger "maja nu får du fan ta å släppa de här". Å för en gångs skull tror jag hon har så rätt, jag ska faktiskt skita i de nu. Verkligen göra allt. De går jättebra när simon är vaken för då gör man inget än att leka me hnm, han är seriöst världens sötaste. Min bror sa till mig idag "maja du har killproblem", utan att jag ens sagt ett skit, han är läskig ibland att han kan se sånt på mig :S <3 Idag har vi annars varit på sussis systers landställe o åkt båt, badat, solat, grillar osv, skit myys me massa folk! Har läst ut två böcker, jag vet inte vad de är me mig men jag börjar läsa skit mkt :O men nu ska jag ner till min brorsa o kanske ringa bästis stephanie, hon är guld värd! Hon lyssnar på mitt klagande varenda jävla kväll, haha att du orkar :) o jag lovar bloggen ska bli gladare för nu ska jag vända sida i mitt liv hur mkt jag än saknar de gamla men jag fattar att de inte fungerar mer. Dags att gå vidare bitches ;)  puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0