sommarlov!

Vädret suger, jag kan knappt prata, har fått lite feber och har ont i huvet. Men vad fan gör det, JAG HAR SOOOOMMMARLOV NU! Fast okej det hade inte skadat med bättre väder. Jag måste införskaffa mig ett rosa paraply som inte är sönder, det är fan ett måste om man (håret) ska överleva svenska sommaren. Jag är så lycklig, 2.5 månad ledigt. 731 dagar kvar tills jag tar sudenten, can't wait! Nu ska jag dra till östermalm där bästavän carro har teater som jag lovat att jag ska komma på. Vi hörs efter, puss!


exakt ett år sen när jag gick ut nian.


Kommentarer
Postat av: Charlie

Sv; Tack, jag använder mig av scrapblog och picnik! :)

2009-06-10 @ 16:14:52
URL: http://charliewandel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0