Söndag

Hej på er kära läsare :) hah jag tycker faktiskt de är kul att jag har endel läsare inte många men faktiskt endel, för jag förstår verkligen nte vfr :O  men ni suger på att kommentera. Idag är jag typ sjuk, elr jag vet inte men jag fryser, har ont i huvet och magen. Skulle egentligen träffa en kompis idag men smart som jag är så sa jag de till 3 pers. Så eftersom jag mår som jag mår stannar jag hemma framför tv me naturgodis och colalight. Ska måla naglarna och lägga ansiktsmask oxå. Herregud vad lat jag har blivit egentligen, förut var jag en sån som måste hitta på saker hela tiden men nu tkr jag om att bara sitta hemma :) & till min stora lycka såg jag att de var shrek på tv kl 4, haha. puss på er!


Jag saknar tiden me dig, men jag nu går jag vidare och släpper dig.
Du är inte värd att slösa mer tid på, hoppas du växer upp.



Kommentarer
Postat av: Jonny

men min blogg då.. det är inte så ofta folk kommenterar i min blogg

2009-06-07 @ 15:33:17
URL: http://jonnywiinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0