tisdag.

Idag var inte min dag. Det kändes som hela min värld rasa ihop och vissa stunder kände jag ingenting. Jag var verkligen ledsen och vet ni? Jag hatar det, jag hatar att jag brydde mig så jävla mkt. Du beter dig så omoget och inte ens kan svara i telefonen?! Allt du sa var bara lögner. Men just nu känns det bra, elr allafall bättre. Eller riktigt ärligt känns det riktigt bra. haha. För jag är så glad över att jag har såna underbara vänner. Carro, stephanie, elin, mamma och sussi utan er hade jag aldrig klarat mig. Ni fick mig upp på fötter, ni fick mig skratta. Jag älskar er!

Så nej inga fler deppinlägg! Skolan är ju snart slut, så jävla uuunderbart :D 8 lektioner kvar på hela ettan i gymansiet, helt gaalet vad fort det gått. Synd bara att vädret inte är det bästa längre. Imorron ska jag gå och färga utväxten, så det längtar jag till! Ikväll är det bara desperate som väntar. puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0