lista

1. jag har insett att min senaste kyss - var oseriös
2. jag lyssnar på - ingenting eftersom min datas ljud är trasigt
3. jag pratar med -  ingen
4. jag älskar/tycker om - sommarlovet
5. min bästa vän är - mina brudar som alltid ställer upp
6. min första riktiga kyss - var länge sen
7. jag avskyr när folk frågar - om saker dom inte har me att göra
8. kärlek är - krångligt
9. äktenskap är - inget för mig
10. någonstans, tänker någon - kanske precis som mig..
11. jag kommer alltid att - stå för vad jag tycker
12. jag är hemligt förälskad - i ingen
13. sist jag grät var - onsdags, åh fan vad jag ångrar de.
14. min mobiltelefon - är rosa
15. när jag vaknar på mornarna - vill jag bara somna om
16. innan jag går och lägger mig - lyssnar jag på musik
17. just nu tänker jag på - vad jag ska ha på mig
18. bebisar är - söta om dom inte skriker
19. idag ska jag - ta det lungt o åka hem
20. ikväll ska jag - träffa nelly förhoppningsvis
21. imorgon kommer jag -  gå till min sista lektion i skolan
22. jag vill verkligen vara - lycklig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0