Det näärmar sig!

Om exakt 22 skoldagar elr 5 veckor elr 33 dagar åker vi!
Jag längtar mer än allt. Jag har redan från 4000 kr bara till shopping,
men dom har mamma tagit så jag inte shoppar upp dom innan, haha!
Jag är lycklig! Inte ens kemi provet kan sänka mig  just nu.
Jag hoppas verkligen det är vårväder där när vi kommer!
Tänk att jag ska få åka ensam me mina vänner till NY, det är helt otroligt.
Jag har svårt att förstå det & jag kommer inte göra de förns de är verklighet.
föresten jag saknar dig filippa :) hihi jag vet att du läser de här (a)

haha ni får gärna garva åt min paint bild jag slängde ihop på 1 minut.

Kommentarer
Postat av: filippa

klart att jag läser din blogg, jag saknar dig med :D haha jag garvade när jag såg bilden;) maja du e grym på att spara, du kommer kunna shoppa ihjäl dig när ni kommer hit!

2009-03-04 @ 03:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0