Fredag!

Idag hade vi som sagt sovmorgon, otroligt skönt! Vi hade bild på morgonen, de är riktigt kul faktiskt :) hade Matte B oxå som jag är tooootalt lost i -.- hjälp mig ngn?! Till lunch var de tacos, de var sjukt gott för att vara skolmat! Sen var de då idrott, mitt hatämnde men de var faktiskt roligt! Vi skulle röra oss till musik, vi skulle stå i en ring & hoppa. herregud vad jag garva, så himla fult men kul. Så dansa vi vals, jag & narin dansa tsm & vi var väl sådär, haha. Men roligt hade vi allafall, vi ska komma på massa rörelser till en låt tills nästa vecka, ja vi får se hur de går! Åkte hem & stressade ihjäl, duscha, städade osv. Så kom min älskling hanna. Vi bakade, kolla i min skolkatalogen (önska man kunde radera sig själv från den) & satt vi datan, åt vår otroligt goda kladdkaka & kollade på How I met your mother & lite på amigo, haha herregud vah vi garva. Vi kunde tillome låtarna i amigo, iiiilla! Så hade vi en diskution om killar me piercing i ögonbrynet. Jag tycker det är skiiithett, men hanna dissa mig tootalt, (haha, som valigt dåra) men vad tkr du? Nu funderar jag på att äta lite middag. Jag är sämst på att äta normala tider & nyttigt när jag e ensam hemma -.- PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0