FREEEDAG!

Så jäävla skönt me helg :D Dagen gick galant. Den här veckan har verkligen dödat mig, är helt sluut. Idrotten hade jag oroat mig över helt i onödan, de gick bra tack vare min älskling Narin! annars hade jag aldriig klarat de, men de var typ ändå inga på idrotten så de var asskönt. Men tyvär så fick vi veta att vi har idott nästa fredag ändå me vikari, snacka om glädje dödare -.-' När jag kom hem så hade mamma fixat fika till mig, jättesnällt (a) Så vi kollade på tyra banks tsm & jag somnade nästan. Så ikväll blir de chill, ska väl kolla på finalen på lets dance och blogga ;) Nu har jag inget jobbigt mer i skolan & om en vecka åker vii, omg fan de är snart!


här är min & narins låt vi "dansa" till, hahah ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det gick fett nice ju!! :D

2009-03-28 @ 23:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0