God morgon :)

Idaag är det freeedag :D wooho! Så otroligt skööönt! Vi slipper svenskan idag på morrronen så vi börjar 10.25 och sen slipper vi sista samhälle lektionen oxå, haha jag älskar min skola vi får kompensation & ledigt hela tiden! Ikväll har jag inga planer alls, elt jo kanske men vi får se hur de blir me det :) Gick inte och la mig igår förns skitsent, kunde verkligen inte sova. Jag är ju ensam hemma + att jag e jättemörkrädd, haha. aja jag har kommit på en sak jag verklign inte gillar me min bärbara data, LJUDET! Det suger så hårt, man måste ha hörlurar i annars e de aslågt men det är de ifs nu me men ändå. På min stationära har jag souround ljud så det är ju en aning skillnad men den har viruus -.-' it´s suuucks! Men nu ska jag sminka mig, dra på mig mjukisbrallor och åka till bilden snart! PUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0