God morgon sötnosar!

Om en halvtimme ska jag gå hemifrån för att möta min morfar i kista, vi ska fixa me hans data. Jag måste vara världens snällaste som går upp såhär tidigt på en söndag + att man sover ju en timme mindre för man ställer om klockan. Elr iofs min morfar är världens snällaste så de är han värd. Det är de jag har bestämt idag så får vi se vad som händer om jag ens orkar ngt mer sen.  
 
igår orkade jag inte skriva ngt när jag kom hem men jag träffade allafall mina brudar på stan och vi kolla runt lite. Köpte ett puder bara till mig och sen gick jag & hanna för att kolla på parfym till henne på åhlens. Det var nästan dagens roligaste, för hanna fick typ alla parfymer på sig, haha! Sen gick vi hem till hanna & åt bullar för att planera vad vi ska göra i NY så nu har vi ett bra shema typ så vi vet vad vi ska göra ungefär :) Dagen roligaste var allafall när hanna dansade till titanic för mig och carro, jag kommer få men för livet å garva varje gång jag hör den låten nu ;)
aja nu ska jag ut, tyvär blir de inga bilder eftersom alla är för fina för att visa ;) elr inte, haha!  PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0